Vraag en Antwoord

1. Wat is Opslag Weert?
Bij Opslag Weert kunt u selfstorage opslagruimte huren voor particulier en zakelijk gebruik. De opslagruimtes zijn schoon, droog, verwarmd, beveiligd en 365 dagen per jaar van 06.00 tot 23.00 uur toegankelijk met een pasje en uw persoonlijke cilinderslot.

2. Wat mag ik opslaan?
Bijna alles, o.a. inboedel, seizoensgebonden artikelen, motoren, goederen, archief, voorraad en winterbanden. Geen gevaarlijke, ontvlambare of oplosbare (chemische) stoffen, bederfelijke levensmiddelen, levende have of illegale goederen.

3. Hoe groot zijn de opslagruimtes?
U huurt een opslagruimte die geheel is afgestemd op uw behoefte. U bent flexibel in de kubieke meters die u bij Opslag Weert huurt. We bieden een grote verscheidenheid aan ruimtes  van 8m³ t/m 77m³. U kunt tussentijds kosteloos en onbeperkt wijzigen naar een grotere of kleinere unit.

4. Hoeveel ruimte heb ik nodig?
Mocht u niet precies weten hoeveel ruimte u nodig heeft, maak dan gebruik van onze ruimtecalculator. Wilt u persoonlijk advies dan kan dit natuurlijk ook.

5. Hoe lang kan ik mijn spullen opslaan?
De huurperiodes zijn zeer flexibel. U huurt al een opslagruimte vanaf 1 maand. Er is geen maximumperiode. U maakt gebruik van de opslagruimte zolang u wilt. Het huurcontract wordt iedere maand automatisch verlengd.

Maandag, Dinsdag, Donderdag en Vrijdag van 10:00-17:00 uur is onze receptie geopend en kunt u terecht met al uw vragen. Woensdag, Zaterdag en Zondag kunt u op afspraak komen. U kunt ook bellen met 0495-587659 dan kunnen we u telefonisch te woord staan. Of stuur een e-mail naar info@opslagweert.nl

7. Hoe huur ik een ruimte?
Wanneer u geïnteresseerd bent in het huren van een opslagruimte, maakt u een afspraak via deze website of kunt u tijdens kantooruren bij de receptie terecht voor het afsluiten van een huurovereenkomst. Bij het aangaan van een huurovereenkomst vragen wij u een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Particulieren vragen we een geldige bankpas mee te nemen en bedrijven vragen we een recente kopie inschrijving kamer van koophandel en uw BTW nummer mee te nemen. Voordat u toegang krijgt tot uw opslagruimte dient u eerst de borg en de eerste maand huur te voldoen (pin). De borg krijgt u aan het einde van de huurperiode terug.

8. Hoe zeg ik de huur op?
Opzegging dient uiterlijk 14 dagen voor het begin van de nieuwe huurtermijn te geschieden. Dit doet u schriftelijk door middel van het opzegformulier ontvangen bij uw huurcontract.

9. Hoe moet ik betalen?
U ontvangt maandelijks voor de eerste van de maand een factuur per email. U betaalt per automatisch incasso.

10. Staan mijn spullen veilig?
Veiligheid staat voorop! Het pand wordt 24 uur per dag bewaakt door middel van ons inbraak- brandmeld- en camerabeveiligingssysteem. Een persoonlijke toegangspas en  cilinderslot doen de rest.

11. Zijn mijn spullen verzekerd?
Opslag Weert voldoet aan de hoogste brand- en inbraakeisen die door verzekeringsmaatschappijen worden gesteld. De goederen die in uw ruimte staan opgeslagen worden daarom veelal gedekt door uw eigen inboedelverzekering. Wij raden u aan contact op te nemen met uw verzekeraar om dit af te stemmen.

12. Kunt u ook goederen in ontvangst nemen?
Zakelijke klanten kunnen gebruik maken van onze ontvangstservice. Bestelde goederen kunnen bij Opslag Weert worden afgeleverd. Wij nemen uw goederen in ontvangst en zorgen ervoor dat uw spullen netjes in uw ruimte worden opgeslagen. U ontvangt vervolgens een bericht van de levering.

13. Mag ik werken in mijn opslagruimte?
In- of overpakken mag uiteraard in uw opslagruimte. Om veiligheids- en verzekeringsredenen is het niet toegestaan om te werken in uw opslagruimte.

Staat uw vraag er niet bij?
Stel deze dan per email via info@opslagweert.nl of bel 0495-587659.